Oferta SEO

Zobacz jak w Intereffective pozycjonujemy strony i sklepy internetowe.

yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo1. Audyt i analiza słów kluczowychAby wdrożyć proces pozycjonowania, musimy sprawdzić jak dana strona wygląda pod względem technicznym. W tym celu wykonujemy audyt SEO i dobieramy odpowiednie, słowa kluczowe.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo2. Strategia pozycjonowaniaPo wykonaniu audytu, ustalamy plan pozycjonowania, który konsekwentnie realizujemy za pomocą odpowiednio dobranych do tego celu narzędzi.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo3. Optymalizacja techniczna stronyUsuwamy błędy na stronie, poprawiamy szybkość ładowania, optymalizujemy kod HTML. Pracujemy nad układem wizualnym oraz optymalizacją pod kątem urządzeń mobilnych. Dobrze wy pozycjonowana strona, nie może zawierać błędów.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo4. Optymalizacja treściTreść strony, redagujemy tak, aby w nagłówkach, meta tagach i wszystkich opisach, które znajdą się na stronie, były wplecione słowa kluczowe. Treści muszą przyciągać nie tylko roboty wyszukiwarek, ale i uwagę użytkowników.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo5. Link buildingPracujemy nad linkami wewnętrznymi oraz pozyskiwaniem linków na stronach zewnętrznych. Publikacja artykułów przekierowujących do naszej strony, artykuły sponsorowane czy pojawianie się w katalogach firm zdecydowanie poprawiają zasięg strony w sieci.
yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7 - Oferta Seo6. Analiza i raportyWyniki pozycjonowania analizujemy na bieżąco, co pozwala nam dynamicznie reagować na osiągane rezultaty i dostosowywać do nich plan działania. Korzystamy przy tym, między innymi, z takich narzędzi jak Google Analytics umożliwiających śledzenie wyników indeksowania strony.

Oferta SEO w Intereffecitive

Pozycjonowanie strony firmowej

Strona www jest wizytówką Twojej firmy. Musi, więc być dla użytkownika źródłem informacji o, twoim biznesie, posiadanej ofercie i kwestiach związanych z branżą. Treści o charakterze poradnikowym to nie tylko wspaniały sposób na link-building, ale też dobry sposób na generowanie, większego ruchu na stronie.

//intereffective.pl/wp-content/uploads/2019/10/analyzing-people-3441040_640.jpg

Pozycjonowanie sklepów internetowych

//intereffective.pl/wp-content/uploads/2019/10/shopping-4000414_640.jpg

Pozycjonowanie to niezwykle istotny proces, mający kluczowe znaczenie w promowaniu twojego sklepu. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu witryna sklepu, będzie wysoko indeksowana przez wyszukiwarkę. To z kolei pozwoli klientom szybko łatwo znaleźć twój sklep.

Najczęstsze pytania

Czy pozycjonowanie jest potrzebne?

Pozycjonowanie strony to najskuteczniejszy sposób na zwiększenie przepływu użytkowników, oraz przyciągnięcie na stronę osób zainteresowanych usługami lub produktami danej firmy czy sklepu internetowego. Nawet niewielkie usprawnienia z zakresu SEO mogą przełożyć się na wzrost ruchu na stronie.  W „Intereffecitve” zawsze staramy się dopasować plan pozycjonowania, tak, aby był dla ciebie jak najkorzystniejszy.

Jak długo trwa pozycjonowanie?

Na czas, który jest potrzebny, aby zobaczyć, efekty pozycjonowania wpływa wiele czynników: branża, w której działasz, zastosowana strategia pozycjonowania, historia strony w odniesieniu do wcześniej stosowanych działań SEO, czy też intensywności działań konkurencji. W „Intereffecitve” zawsze staramy się dobrać jak najlepszą strategię pod kontem pozycjonowania, tak, aby wdrożone działania przyniosły nie tylko szybki efekt, ale też, stabilną pozycję twojej strony.

Ile słów kluczowych można pozycjonować?

Liczba słów kluczowych, na które można pozycjonować stronę, lub sklep internetowy zależy między innymi od: wielkości firmy, branży, w której działa, stopnia rozbudowania strony, budżetu przeznaczonego na kampanię SEO, oraz od potencjału danych fraz. Zanim wdrożymy proces pozycjonowania strony, zawsze najpierw wykonujemy audyt, który pozwala nam ustalić, jakich słów kluczowych lub fraz powinniśmy użyć, aby uzyskać jak najlepszy efekt.

Jak można weryfikować efekty pozycjonowania?

Sposobów weryfikacji efektów pozycjonowania jest kilka, wśród najpopularniejszych warto wymienić analizę liczby wejść na stronę z wyników wyszukiwania, dostępną m.in. w Google Analytics pozwalającym prześledzić poziom ruchu na witrynie, oraz analizę fraz kluczowych kierujących użytkowników na naszą witrynę, przy użyciu Google Analytics z Google Search Console.

Co obejmuje optymalizacja witryny?

Optymalizację witryny można podzielić na dwa etapy optymalizację techniczną strony, w której skupiamy się na poprawie, jakości kodu, linków, nagłówków czy organizacji strony, oraz optymalizację treści, która polega na tworzeniu angażujących opisów z zastosowaniem wybranych fraz kluczowych. Witryna jest, optymalizowana tak, by jej czytanie nie sprawiało robotom wyszukiwarki większego problemu, oraz by jej interfejs był przyjazny i czytelny dla użytkowników.

Co to jest pozycjonowanie całościowe w strategii long tail?

Pozycjonowanie stron long tail polega, jak sama nazwa wskazuje, na wykorzystywaniu tzw. „długich ogonów”, czyli dłuższych, sprecyzowanych fraz kluczowych odpowiadających na konkretne zapytania użytkowników. Pozycjonowanie na tego typu frazy pozwoli jeszcze lepiej dotrzeć do klientów, zainteresowanych proponowanym produktem bądź usługą.